KURSER – BRA ATT VETA

• Valpkurser startar löpande, övriga kurser startar vår och höst.
  • Kursavgiften betalas in på bg 5170-9251.
    Skriv namn, fullständigt personnummer, hundens namn, ras och födelseår på anmälan. Ungdommar under 20 år erhåller rabatt med 200kr.
  • Regler för återbetalning av kursavgift
    Kursavgiften betalas tillbaka i sin helhet om Oskarströms brukshundklubb ej kan erbjuda kursplats, exempelvis pga fullbokad kurs. För övrigt sker återbetalning av kursavgift endast om: Deltagaren före kursstart meddelar instruktören att han/hon inte kan gå kursen förutsatt att det inte går att byta kurs eller dag. Deltagare eller hund blir sjuk och uppvisar intyg på detta. Kursavgiften återbetalas i dessa fall i förhållande till de gånger man inte kan delta i kursen. Dock högst halva kursavgiften eftersom platsen har tagits i anspråk.

ANMÄLAN

Anmälan görs via en länk som läggs ut under respektive kurs.
Det går endast att anmäla sig när länken är öppen.
Betalningen ska vara klubben till handa senast 1 vecka innan kursstart.

Betala din kursavgift till:
BG 5170-9251

Ange ditt namn, telefon och kurs du vill gå.

Har du frågor?

Kontakta Helena Ringbom Samuelsson

Som ny medlem vänligen gå även in på medlemssidan och fyll i formuläret och skicka in. Detta för att vi ska kunna registrera er som nya medlemmar i SBK.