BRUKSPROV RAPPORT

Välkommen på rapportkurs introduktion med individanpassning

Målet med denna kurs är att ni ska ha skoj ihop med er hund, samtidigt som ni utövar sporten rapport. Oavsett om ni i förlängningen är intresserade av att tävla inom grenen eller ha det som en aktiveringsträning i vardagen.

Kursen riktar sig till er som är intresserade av bruksgrenen rapport.

För att kunna utöva sporten krävs det att respektive hund har två förare, man kallar den andra föraren för medförare.

Kursledare:

Kursens upplägg:

Att ta med: Till varje tillfälle ska ni ha med er gott godis, roliga leksaker, 2 st vattenflaskor, 2 st vattenskålar, 2 st filtar/liggunderlag till hunden, 2 st koppel, 2 st halsband samt ett tjänstetecken till hunden. Ni tar även själva med er fika ut till skogen om ni vill ha det.

Kurslitteratur: Brukslydnadens regelverk

Vänligen meddela någon av kursledarna om det är så att ni inte kan komma till ett kurstillfälle, det går bra att meddela frånvaro även samma dag som kurstillfället.

Minst 4 ekipage, Max 7 ekipage.

Pris:

Anmälan skickas till:

Ange i anmälan:
Vilken kurs
Namn
Adress
Mobilnummer
Hundens namn, ras och födelsedatum
Samt namn och personnummer på förare och medlem i eventuell brukshundsklubb.

Ny medlem ska även fylla i formuläret på SBK:s medlemssida och skicka in.

Start:

Instruktör:

Datum:

Behöver du kvitto till ditt friskvårdsbidrag?
Maila: kattola79@hotmail.com

Start typing and press Enter to search